God forts....

så var julafton över...denna dag/kväll som folk stressar ihjäl sej över, i flera veckors tid.

Här var det lugnt...överlåter stressen åt andra ;-)

Jag jobbade dag, sen hem o piffa t mej lite..för att fara vidare hem t min dotter m fam.

Blev väldigt trevligt o mysigt...inte lika mycket folk som det brukar, skönt.

Inte för att jag har nåt emot de som annars brukar delta..utan bara för att de är jobbigt när de är så trångt.

Personligen tycker jag det är trevligt när alla kan sitta i ett rum..inte behöva placera ut folk lite varstans

för att få sittplats.

God mat fick vi...massor med mat så klart. Mat som räcker i en vecka t den lilla fam :-D

Hemlagad ostkaka t dessert, så himla god...Njöt i fulla drag.

Massor m julklappar, helt otroligt....även undertecknad fick klappar, trots jag sagt att jag inga behöver.

(Fast oss emellan, så här..jag blir så glad när jag får nåt litet :-D

Mina älskade barnbarn gav mej en fin mugg.. " Min mormor " texten i den berör ett mormorshjärta.

Av sonen fick jag en jätte god parfym...

Britney Spears ..BELIEVE. Den ska jag använda när jag ska va "fin" ;-)

Annat smått och gott som halsband,prydnads saker fick jag med.

Fick en förkylning på köpte oxå...kände på kvällen att ngt var på G.

Huvudvärk, sväljsvårigheter....bröt upp vid 20 tiden, fick skrapa rutorna på bilen :-( Och halt som 17 var det....

väl hemma så hamnade jag i soffan , slumrade en 30 min.

Orkade inte ens slå på datorn, var så himla trött, sov bara ca 2 tim natten t julafton, så det var väntat.

Låg bara o slökolla på tv, innan jag gav upp... gick o lade mej ist.

Sovit skapligt inatt, men förkylningen har slagit t ordentligt...halsen känns som ett rivjärn.

Ont i ryggen har jag med....har haft det ett tag nu, dum arbetsställning när jag jobbar...då e klippt :-(

Men nu har jag gnällt färdigt...ska fixa lite så jag kommer iväg t jobbet. idag o i morgon ska jag jobba....

Tis har jag en ledig dag...gutt :-D

Kan ju avslutningsvis upplysa om att det regnar o blåser ..idag igen!

Ha de gott.

#1 - - Lilla hjärtat:

God fortsättning på helgen. Kram

#2 - - Gunsan:

Tack vännen, detsamma t dig.Kram

#3 - - Tina:

God fortsättning på dej,,,,,

Skönt att julen är över. Blir inte riktigt samma goa känsla, när man jobbar på julen.

Kram

#4 - - Anonym:

Tack Tina. Jag har ju blivit superförkyld...så jag har gått på halvfart. Jobbat hela julen iaf...men ingen större julstämningen infann sig. Ha de gott. Kram