Dan före doppare dan..

Hoppas att ni inte e helt sönderstressade utan att ni kan njuta av gemenskapen, maten och allt det mysiga o trevliga

i morgon.... Julafton :-)

Här e de lugnt, styrt lite här hemma idag, lämnat julklapparna och handlat lite...en ledig dag försvinner fort.

Inte en gnutta snö har vi, dåligt m julstämning....lite frost på träd o grenar,vore bra...d hjälper ju lite.

Idag fick jag veta att en av mina goa arbetskamrater har gift sig...väldigt hemlighets fullt ;-)

Men hon slipper inte undan, nåt kul ska vi hitta på. ....men inget jäkelskap !

Det ska bara va trevligt :-)

Nu ska de slappas...ladda för jobb...upp tidigt i morgon o ta mej an första arbetspasset.

Efter jobbet så ska jag umgås m näras o kära..äta go mat, se när de små öppnar sina klappar :-)

Det blir bra...en helt ok julafton.


God Jul allesamman.

Funkar inte lägga in musik...ni får använda länken.


http://youtu.be/hyk0b0cOogk
#1 - - Eva:

JA lite vitt kunde de allt kommit, men men, vi får nöja oss med de vi får...de får bli de vi gör det till. Vi har ju våra nära och kära att fira med. mat i magen och tak över huvudet..vad gör väl de att de ingen snö är ute. Du får ha de så bra vännen min, nu ska jag lägga mig. För jag ÄR VÄLDIGT sliten, inte pga att jag jäktat..utan för den förbenade förkylningen som sätter käppar i hjulen. ska sova min skönhets sömn snarkandes i örera på maken..God natt och God Jul kram i massor. :0)

#2 - - Lilla hjärtat:

God Jul till hela familjen

#3 - - Gunsan:

En riktigt God Jul till dig. Kram

#4 - - Gunsan:

Du har helt rätt Eva, allt blir vad man gör det till. Så även julafton :-) Jag hade en trevlig kväll med fam, fick skrapa rutorna när jag skulle köra hem. Snorhalt på gatorna.Vad annat att vänta när de regnat så mycket.Hoppas du känner dig lite piggare idag. Och att maken fick sin skönhetssömn...inte blev störd av dina små ljud :-P God forts.Kram