Vardagen är här.

Slut på semestern...som var väldigt kort...och nåt vidare bra väder har vi då inte haft :-(

Vågar vi hoppas på en vacker höst ?

Klart vi gör...den kommer bli så fin  så :-)

Jag har ju sökt om semester lite längre fram, har tänkt åka bort...ladda batterierna.

Men det ramlar ff in en massa tider för besök hos dietist, läkare mfl...

så jag vet inte om jag kan åka nånstans sen heller :-( 

Jag har ju inte  kunna  kollat upp allt under sem, vad de gäller syn m m.


Det är ju faktiskt så...att i viss mån så stannar Sverige under semestertid, otroligt men sant.

Så är det och det är inget att göra åt, det är bara att ta dom tider som erbjuds.


Men min helg har varit otroligt bra...den har varit helt annorlunda, väldigt givande :-)

Mått som en prinsessa !!!

Har inget att klaga på...haha för omväxlings skull :-P

Fredag spenderade jag m en väninna o hennes söner på en ö, helt underbart...solen var på strålande humör.

Hade en superfin  o trevlig dag..

Lördagen hade jag bestämt mej för att prova på healing och ev nåt mer om tiden räckte till.

Jag har aldrig fått healing tidigare, men jag hade hört att man skulle känna en värmeökning..

på de ställen på kroppen som bearbetades s a s...så de hade jag väntat mej.

Men inte kände jag nåt sånt inte...utan nåt mer mysko...som jag inte riktigt vet hur jag ska förklara.

Jag låg ju på britsen o blundade..drömde mej bort t en strand..där jag sitter med fötterna nerborrade i sanden.

Känner att vissa ställen på ryggen...lixom trycks mot britsen...de gjorde ont,men inte som min vanliga smärta.

Sen händer det nåt mysko med mina ben....det känns som om dom ligger i en väldig konstig ställning, och

så är det som nåt blir draget ur benen. Det kändes helmysko, mer fanns inte tid till eftersom det bara var

en prova på kvart.

Häftigt blev det när han som gett healingen sa...

Att ibl så får man en bild i huvudet när man håller på m en person.

Och det fick jag med dej...Jag såg näckrosor !

Näe men nu blir jag förvånad sa jag..och berättade om vad jag låg å tänkte på.

Så kan de bli ibl...så han förstod helt klart varför han såg den bilden :-)

Provade även på att bli spådd i tarotkort..

Kan bara säga som så att jag förstår vad korten ville säga. Jag har lite att jobba med s a s ;-)

Det blev även tid till att få tactilfotmassage..oxå prova på kvart...guda gott, njöt för fulla muggar.

Sicken underbar dag...o solen sken oxå, kunde knappast bli bättre.

Smärtan minskade ju oxå, gick m lätta steg hela kvällen :-D

Direkt därifrån t min dotter..o fira lillskrutten..mitt barnbarn som fyllde 4 år :-)

Trevligt o mysigt på alla sätt.

Att healingen gettresultat, det märkte jag ju på Söndagmorgonen när jag vaknade.

För jag hade sovit 7 tim rakt av...utan att ens gå på toa...det händer ju bara inte i vanliga fall.

En helt perfekt annorlunda o helt toppen dag blev det.

Igår..I Söndags så var de då dax för att prova på va modell för en dag :-)

Jätteskönt bli sminkad, slapp tänka på vilka färger jag skulle ha...allt fixade sminkösen :-)

Kanon, blev så fin så...lr kände mej iaf fin.

Själva modellandet var kanonkul, ofattbart att det blev ngr bra bilder..så som man tramsade ;-)


Välja bilder var supersvårt, av ca 90 bilder så hade vi ff 54 kvar när vi tagit bort dom vi var missnöjda med.

Supersvårt,, så vi fick köpa alla :-o

Priset 4,200:- !!!!!

Det är nästan som man skäms, väldigt mycket pengar....för oss iaf, som inte har så gott om dom.

Men gjort är gjort, och vi delar ju på kostnaden...får leva på vatten o bröd...knäckebröd ;-)

Ja så avslutades min sista helg på semestern...en perfekt avslutning.

Ha en skön Måndagkväll !

#1 - - Lillan:

Du får dela med dig av alla bilder här i din blogg som en liten bilddagbok typ =) Vore kul att se alla =) Har ju bara sett dom som din dotter lagt ut på fb men skulle vara roligt att se resten också. Särskilt när dom jag redan sett var superfina på dig och Tina =) Ha det bäst... kram kram

#2 - - Gunsan:

Tack Lillan, men jag lägger inte ut ngr bilder här.Så känd vill jag inte bli :-P Har du slutat blogga helt ? Kram

#3 - - Eva:

Bilderna som jag såg på dig va kanon fina..jösses så fina.Skulle också vilja ta sådana där kort, men de får vänta lite.

Men healing...de skulle jag definitivt vilja prova på omgående..sådant där har jag nog alltid varit nyfiken på.

Härligt att se dig skriva om hur mycket "måbra" saker du har gjort..fortsätt så Gunsan, de är du värd. Kram

#4 - - Gunsan:

Tack :-) de var en superkul o annorlunda grej. Kommer aldrig göra nåt liknande igen. Healing brukar man ju kunna få prova på ibl, på kulturnatten kke. Annars så kan jag tänka på dej om jag får inbjudan :-) Alla behöver vi ta hand om oss själva ibl, nu har jag gjort de.Lär dröja t nästa gång.Ha en fin dag. Kram

#5 - - Tina:

Ja, inte tog det lång tid att komma in i vardagen.

Rätt skönt också.

Jag skulle vilja se dina bilder. Jättenyfiken. Är ju inte på Fb. Kan du inte skicka till min mob ?

Hoppas du får ordning på läkarbesök & allt. Å må bra.

Kramar

#6 - - Gunsan:

Nej, det går fort...men jisses vad trött man är!

Det är ju lite omständigt m jobb o läkarbesök, måste ju försöka byta en massa turer..eftersom de tider jag har är på arbetstid. Likaså har jag sökt sem ist eftersom jag har så många kontroller o besök...de funkar inte byta.

Bara hålla tummen att jag får sem, annars så vete katten. Till mob vet jag inte hur jag kan skicka bilder som ligger på cd ? :-O Men jag kan skicka ngr t din mejl ;-) Tack vännen, ha en superfin Fredag. Kram, hälsa kärleken.