Oj då!

En hel vecka sen jag skrev nåt :-O

Otroligt, det hade jag ingen aning om...men tiden går så jäkla fort.

Och så händer nåt lr så dyker de bara upp nåt i skallen, då tänker jag...det här ska jag blogga om.

Jovisst...tanken e ju god..men minnet e de sämre med :-(

Har helt glömt bort dom där tankarna...de där som hände...Jäkla minne, t å va kort !

Men livet går vidare...ibl m racerfart..andra gånger så går de m snigelfart.

Jag jobbar på igen, slut på sem...den som jag tyckte blev alldeles för kort.

Men har sökt ledigt om nån månad...hade tänkt ta en veckas sem, men jag fick söka 2.

Får inte ta ledigt på jobbet för läkarbesök och div andra besök jag måste gå på ang min diabetes.

Har försökt o byta turer så långt det går,men det funkar inte i längden.


Nåväl sånt e livet...hoppas iaf att jag får en vecka bara för mej själv..utan måsten,bara ha de gutt :-)

Vädret har inte varit nåt vidare i sommar...ngr soliga dagar då och då...mest i början av sommaren

Hoppas på att de blir en fin höst, så vi iaf har de att se fram emot innan vintern o halkan..kylan.

Imorn e de ju  4 mån kvar t julafton..Nu blev ni glada va ? :-P

Näe fy katten...nu ska vi ta  till vara på nu o här, inte ta ut nåt i förskott !


En klok man ...nämligen  Dalai Lama svarade på frågan vad som förvånar honom mest:

 "Människan"
Hon offrar hälsan för att hon ska tjäna pengar.
Sedan offrar hon pengar för att få tillbaka hälsan.
Och så är hon så angelägen om sin framtid att hon inte njuter av nuet. Följden blir att hon inte lever i nuet och inte heller i framtiden.
Hon lever som om hon aldrig skulle dö.
Och så dör hon utan att ens någonsin ha levt.

Värt att tänka på...lr hur ?  ♥

 

#1 - - Tina:

Usch då !! Inte tänka på julen redan ,-) Ha ha

Vi har strålande sol & varmt nu. Å jag ska på HV71 match imorgon. Känns lite skumt ! Men vad gör man inte för sitt lag ;-)

Kram & ha en goe helg

#2 - - Gunsan:

Haha, nej...vintern skjuter vi framför oss...;-)

Fast match..imorn ? Hm? Ja de e mysko ! Klä på dej så du inte blir kall då :-D Njut av solen, här lyser den m sin frånvaro. Men varmt e de iaf..å regnfritt,än så länge.

Ha en supergo helg. Kram