Man ska aldrig ge upp.

För en tid sen så hörde jag av en vän...att en av hans vänner hittat kärleken...Idag fick jag det bekräftat via hennes dagbok :-)

Äntligen så hittade hon kärleken, men han fanns inte på sajt..men de gjorde hansvänner.

Så genom vänner hon fann på sajten så fann hon honom :-)

Underbart, jag blir så glad när folk hittar sin partner...Det innebär en lång flytt för henne, men hon tycks inte tveka. :-)
Lycka till M....hoppas att allt blir som ni hoppas ♥

Vädret visar sej ff fr sin bästa sida, men det ska visst bli kallare igen :-(

Jag hade ju hoppats på sol o värme på Fre å Lörd...för då e jag ledig...Hm...hoppas iaf !

Idag efter jobbet så satte jag igång att tvätta...hängde det ute... är ju så härligt med tvätt som torkat i solen.

Ska väl va torrt innan mörkret faller ;-)

För ett par dagar sen på jobbet så pratade vi om vad som är det svenskaste vi vet.

En del tycker tydligen Sveriges nationaldag !!!!

Men allvarligt...tänk...finns det nåt svenskare än midsommar ?

En tradition som heter duga..sill o potatis, snaps... dans kring midsommarstång..jordgubbstårta.
Grilla på kvällen.

Det är svenskt det :-)

Iår är jag ledig midsommarhelgen...får se  hur jag firar...hemma lr borta !

Nu ska jag göra av med lönen...innan den ens kommit in på kontot...

Räkningarna ska betalas....Suck!


Ha en trevlig kväll.
#1 - - Eva:

Vad glad man blir när de går bra för ens vänner.



Klart att det är Midsommaren som är de svenskaste av svenskt...fick ja ihopat med stavningen hehehe

#2 - - Gunsan:

Du fick ihopat Eva :-D Svenskare finns inte :-)