Inte på hugget..

alls idag...trött, sliten..känner mej inte pigg alls.

Ställde klockradion fel igår...så jag klev upp en timme innan jag hade tänkt :-(

Käkade min ostmacka, drack mina muggar m kaffe...men jag kände att jag orkar inte detta.

Det var då jag fick se att jag lyckats ställa fram  tiden en tim. Suck!

Gick o lade mej , tänkte att jag kke somnar..kan sova en stund till.
Men inte en chans...full rulle i trappuppgången, ett jäkla liv..lät som nån höll på att flytta.

Ingen aning om vad som pågick, men jag gick upp igen.

Sitter här trött som få, sitter t.om å nickar till mellanåt....Bara bita ihop, ska jobba...å innan jag jobbet

så ska jag göra jobbärenden. Lite grejer vi behöver..så det har jag lovat inhandla.

Jobbar i morgon med...sen 2 lediga dagar, det ska bli skönt...å kul :-)

För på Fredag ska jag o ngr till ut o svira..festa loss ;-)

ELDKVARN...kommer t stan. :-D

Tjohooo, biljetten är inköpt sen länge..å tur var det, för dom tog slut snabbt.

Hoppas att jag får en energikick då...så jag blir lite mer lik mej själv igen.

Så jag hänger ihop fram till semestern.....

Mycket planerat under den, hoppas att det blir som jag tänkt.

Men om det gör det så kke jag behöver semester efter semestern...för att vila upp mej ;-)

Ja vi får väl se hur det blir...NU är det iaf dax, att plocka ihop mej själv...göra det jag ska.

Ha en go lillörda !

#1 - - Eva:

Kan de va vårtröttheten måntro.Hoppas du piggnar till iaf.

Ha en bra dag Kram :0)

#2 - - Eva:

hejsan...har för mig att jag kommenterade detta förrut idag,men vetesjutton vart de tog vägen. hoppas iaf att du känner dig lite alertare...fast..de kanske är att ta i..klockan är ju förbövelen sängdax..:0b

nattikram

#3 - - Gunsan:

Vete katten... tycker jag e kroniskt trött. Ja jag hoppas jag blir pigg som en mört snart :-) Ha en go kväll. Kram

#4 - - Gunsan:

Fniss...jo det gjorde du allt..Men de e först nu jag sett o godkänt :-)

Haha näe..alertare e jag inte...snarare tröttare

:-P Ska isäng...jobba i mornbitti igen. Nattinatt Kram

#5 - - Lise-Lotte:

"Full rulle i trappuppgången" det är inte kul det, speciellt inte om man blir väckt av det när man har kan få sova. Ujamej, vad många gånger jag tänkt att "kant inte folk hålla tyst i trapphuset där det ekar så". Men, men...

#6 - - Gunsan:

Ja i trapphus tycker jag det kan få va lite tyst. Men jag kan ju inte klaga så dax :-) Skillnad om det vore sent. Kram