Jahaja så var det me de.

Nu ..äntligen har jag fått på dubbdäcken, bättre sent än aldrig.
Vart lite orolig för om jag överhuvudtaget skulle få ut bilen på gatan..en stor snövall bakom,
en bil framför som parkerat alldeles för  nära. Men lite tur ska även jag ha ibl..såg när den
bilen körde iväg. Så ut fort som 17 för att försöka köra fram lite så det skulle va lättare komma ut.
Ja då har låset t förarsidan frusit...trots att jag sprayat :-(
Men passagerar sidan funkade, så det var bara till o klättra..har ju vanan inne s a s ;-)

Och det gick bra att komma fram en bit, så jag skulle ha lättare att komma ut när de var dax.
In igen en stund för att fixa t mej, sen ut igen..sprayade återigen i låset på förarsidan..och
även på nyckeln. Så jag kom in på det lätta..vanliga sättet :-D

Var inga större problem att köra, tog det lugnt...skönt!

Efter däckbyte så stack jag å handlade lite...bl,a en lite snöskyffel..den kan va bra å ha !

Men kan ni förstå varför i hela fridens namn jag ska ha sån otur jämt, när jag väljer kö t kassan.
Tror ni inte det stod en sån där person som inte vet vad tvål o vatten är för nåt framför mej igen :-(
Urk alltså, tur jag kunde böja ner snoken i min polotröja..Haha,såg kke konstigt ut..
men se de struntar jag i.

Nu är jag hemma igen, super gott vara inne i värmen..inte för att det var spec kallt,men blåsten
var hemsk.

Så nu ska det slappas lite, blir en tv-kväll...måste i säng tidigt för jag ska upp i ottan, följa m min chef
o min fd chef t en annan stad på ett möte ang sommarkurser för våra brukare...
ska bli trevligt o intressant.

Men en rackarns lång dag blir det...13,5 tim för så fort vi är tbx t stan så ska jag åka o jobba.
Blir en lång vecka, ca 52 tim...

Så blir det ibl :-)

På Ons så blir de en liten julfest på jobbet, m all personal o våra brukare...
God mat o julklappsbyten :-) Det är himla trevligt.







#1 - - Lilla Hjärtat.:

Underbara Gunsan ska ha en härlig kväll. Kram

#2 - - Gunsan:

Åh, vad rar du är :-) Tack..får önska dej detsamma vännen. Kram

#3 - - Tina:

En tuff vecka för dej. Tur att det är trevliga saker också som händer på jobbet.

Sköt om dej. Kramar

#4 - - Gunsan:

Ja det blir tufft,men som sagt det blir lite trevligheter oxå :-) Tack vännen, var rädd om dej med. Kram

#5 - - elmo:

@)-`-,---



Halloj! Vart hade du valt att åka om du vann 40 000 att resa för? Kommentera gärna mitt blogginlägg med ditt svar.



Vill du att det blir verklighet kan du tävla på http://goo.gl/Ho7RY

#6 - - Gunsan:

Halloj du ! Ja det var ju en bra fråga, nu är ju jag flygrädd..men jag kke kan ta med ngn som håller mej i handen.:-) Jag skulle vilja åka till Australien, det har alltid varit min dröm.