Säng, säng ...säng....

ljuva säng ! Vad jag längtar tbx t dej..mina goa kuddar. Hade absolut ingen lust att lämna dej i morse.
Men hade inget val...ska jobba. Sista passet innan jag är ledig i 2 hela dagar.

Var mer lr mindre som ett ras på jobbet igår...men det funkade. Jobbade kvällen m en trevlig o go vik,
hon jobbar fullt i grannkommunen..men tycker om att jobba hos oss ibl. :-)
Så då händer det att hon kan ställa upp när de krisar. Tack och lov får såna människor.

En chef ringde igår för att upplysa om att vi skulle få ...2 bredvid gångar nu i Jan ...
Jisses, nu jädrar blommar asfalten !!!!

Kan bara säga kanon :-) En av dom känner jag..en super bra tjej, så nu får vi hålla tummen att
det blir lite bättre framöver när de gäller vår arbetssituation.

Jag är inte pigg alls ..idag heller, men det får gå. Och jag vet ju att de gör det..bara att bita ihop.

Men det ser dystert ut med Nyårs firandet..är jag inte bättre i morgon så lär jag nog sitta ensam här
hemma.
Funkar inte festa när man redan innan har en skallebank utan dess like.
Förkylningen är ju som den e men jag överlever ;-)



Här röjer dom snö för fulla muggar, alla högar dom samlat upp kör dom t en uppsamlingsplats.

Problemet är dock.... den platsen är i de närmsta full ! Och massor kvar att röja.

Det lär väl ligga snö kvar t sommaren här !!!!

Så folk behöver nog inte åka t alperna...
det går så bra att åka skidor här, fast utan liftar då! Haha...
så kom hit gott folk, alltid trevligt m lite turister :-D




#1 - - AC:

Vad är det man brukar säga " Sent ska synderna vakna ..." eller något liknande ;-) Tur att någon vaknat till och insett det ohållbara i er situation.

Skönt att du får vara ledig nu i några dagar och hoppas att du ändå kan mysa och må bra ikväll.

Varmaste kramen till dig!

och ett riktigt

GOTT NYTT ÅR!

nu ska vi se till att det blir året med DET! =)



Ps. skriver från egen dator nu ;D Ds.

#2 - - Gunsan:

Så sant så sant :-) Men vi måste ff sätta oss ner o skriva förslag på förändringar !

Det ska bli jätteskönt få va ledig..piggna till igen. Ha ett underbart Nyårsfirande m din fam.♥

Vi hoppas verkligen på ett gott nytt år...m DET ;-)

Puss o Kram vännen. ♥



Ps. Härligt du fått ordning på din dator Ds.