Nu får det banne mej vara nog.

Vaknade upp i morse... efter en orolig o sömnlös natt....helt igenkorkad, å m världens dunder huvudvärk.

Käkar panodil som det vore godis, 3 muggar rykande hett kaffe..Zoegas, för att försöka piggna till.

Men än så känns det ingen skillnad.

Allvarligt alltså..nu börjar jag lessna t ordentligt.  Jag vill va pigg o glad...tycker det är dax nu.

Behöver lite energi...positivt tänkande...Men jag tycks inte kunna hitta nåt av det.

Va e de här ? Varför ska de va så stört omöjligt för mej att se positivt framåt, jag vet inte när
jag kände mej så här deppig senast.

I går så mådde jag rätt hyfsat...mentalt iaf ;-)

Jag blev bjuden på lunch...Så snällt :-) o trevligt var det m.

Mina goa barnbarn var på sitt allra mysigaste humör igårkväll.

Pusskalas vart det,mmm va jag mår då! :-)

Den stora tösen tyckte så synd om mormor som hade så ont, så hon gav mej massage ♥

Är det inte kärlek säg ?

Sen så tyckte hon att det var dax för oss att bestämma datum när hon kunde sova hos mej igen :-)

Så nu har vi bokat in det... preliminärt iaf.

Det är alltid så mysigt få ha henne helt för mej själv ♥


Jag ska försöka ta mej samman för ett nytt arbetspass...Vad som väntar har jag ingen aning om.

Är mina kollegor på jobbet, lr är dom sjuka....Finns de isf vik ? Eller ska det bli som häromkvällen ?

Ja det ska bli spännande o se vad som väntar.

Nu ska jag ringa ett samtal.... få lite positiv peppning....så blir nog även denna dag helt ok!



#1 - - AC:

Usch! Låter inte roligt alls det där med att man inte vet vad man har att vänta sig då man kommer till jobbet. Att det får pågå nu, man kunde kanske ha kunnat ha förväntat sig det här på 1800-talet men NU. Det måste väl ändå finnas en botten som ni för längesedan måste ha nått...

Mitt i allt elände så måste ändå vara härligt med barnbarna ;-) Ska få ha mitt här med mig idag. ycker nog att de är lite snåla med honom ;D

Styrkande och värmande kram <3

#2 - - Gunsan:

Hej AC :-) Nej det är för j-ligt. Alla vet vi ju att vik finns det. Det är reglerna de är fel på. Ska bli intr se vem man får jobba m idag. Men va mysigt :-D Tycker nog allt att dom kan "utnyttja" mormor nu när hon är på plats ♥

Ha de jättegott vännen. Varma kramar ♥♥