En ny dag o nya krafter.

Ok, krafterna är kke inte dom bästa..men en ny dag o gårdagens ilska har lagt sej. Jag förstår att ni undrar va jag hållit på m sent igår kväll. Saken är den att jag var så arg så jag höll på att gå upp i atomer,och det tillhör inte vanligheten för mej. Men hur som helst så kände jag att jag var tvungen att skriva av mej, annars så skulle otvivelaktigt nattsömnen utebli helt. Så det blev ett långt inlägg, där jag verkligen vräkte ur mej. Och tänk de hade önskad effekt..raderade innan jag kröp ner i sängen.

Lämnade endast musiklänken kvar, den säger mycket om mitt inlägg. Så idag känns allt lättare, fast jag kan för mitt liv ändå inte förstå vissa personer. En del borde ta fasta på att...sopa rent framför egen dörr !

Det har varit en bra dag, trots att jag jobbat dag :-) Jag hade ju turen att få jobba m tjejen som gjorde sitt sista arbetspass hos oss just idag. Lite vemodigt får jag erkänna, jag kommer att sakna henne.

I morgon så ska den nya tjejen gå bredvid...så det ska bli kul iaf. Jag gillar bredvid gångar o elever :-D Annars så har det inte hänt så mycket...än !

Jag har bara lyckats vimsa t det..trodde jag hade tvättstugan idag..så jag tog bort lakan o lade allt annat som skulle t tvätten i tvättkorgen. Men så innan jag gick ut t bilen för att köra t jobbet..så kollade jag almanackan.

Äsch de var ju imorgon jag hade tid...men jag hade fått ändrat min arbetstid då så inte skulle jag kunna tvätta då. Ut snabbt o kolla om de var ledigt i em..men tji fick jag.. Inga lämpliga tider alls :-( Ibl undrar jag varför dom som går hemma hela dagarna o inte har nåt spec för sej (jag vet att de är så) måste tvätta på em o under helger ?

Nu har jag ju tvättmaskin i lgh, så jag kan tvätta iaf...men var gör jag av lakanen när dom ska torkas ?! Jo..hänga över dörrar o gud vet överallt... inte kul alls..men men. Nu ska jag käka köttsoppa :-) medan 1:a maskinen går.

Ha en alldeles underbar kväll.